Bezoekers

woensdag 21 februari 2018

Ik ben aan de beurt

Ik maakte wat tijd vrij om weer eens wat voor me zelf te naaien. Ik naai veel aan mijn haaknaalden etui's en voor anderen mensen, maar ik vergeet me zelf. Dus alle bende aan de kant, het is nu "me time". Ik had nog een mooie gebloemde lap linnen liggen, gekocht bij Sikker lappen land a €15,95 per meter. Ik naaide er een overhemd bloes van met korte mouw. Het patroon heb ik jaren geleden uit een blad gehaald en dit gebruik ik steeds opnieuw.Ik had nog mooie parelmoeren knopen voor deze bloese. Dan had ik nog twee lappen dunne katoenen jogging stof, geschikt voor top's. Gekocht op het Stoffen Spektakel a €10,- per meter. Van de grijze een sweater met lange mouwen en een lage V hals, die zo laag was dat ik er een kanten rand achter genaaid heb. Dit lijkt net of je er een topje onder hebt. Patroon is uit de Burda plus winter 2016 model 407. Dan naaide ik nog een t shirt met aan geknipte mouw, super simpel. Ik naaide de zomen en hals om met de tweeling naald. Dit geeft een mooie maar ook rekkende afwerking. Dit patroon komt uit een Knip mei 2016, model 16. Zo deze zijn klaar voor het voorjaar! Maar ik heb nog meer op mijn te "do list" staan, een zwemshort voor de zoon en een badpak voor mij en nog veel meer. Wat hebben jullie nog te naaien dit jaar? Groetjes Marie Bartels

Geen opmerkingen:

Een reactie posten